برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار
نوشته شده توسط : مدیر

این رخداد در ساعت 7 : 28 دقیقه صبح روز جاری بوسیله شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که فورا با هماهنگی ستاد فرماندهی این اداره پایانه های 6 , 88 و تیم یاری و نجات 4 حریق آدرس در سمت خیابان شریعتی , پل رومی خیابان شریفی نسب تکان کردند . محمد علی گودرزی مدیر پایانه 88 حریق آدرس تهران اعلام کرد : با وصال به محل واقعه مشاهده شد یک دستگاه خاور حمل نخاله به عاملی نامعلوم به شدت با دیوار برخورد کرده و راننده آن هم مجروح و باطن کابین گرفتار شده‌است . گودرزی با اشاره به جراحت دیدگی شدید راننده 45 ساله , اظهار داشت : به رغم متلاشی شدن اتاقک کامیونت و گرفتار شدن این فرد در حالت خطرناکی , حریق نشانان بعداز سعی مضاعف غالب شدند او را به طور تماما ایمن از باطن این وسیله نقلیه بیرون کرده و تحویل کارداران اورژانس بدهند . علت پیدایش این رخداد رانندگی از طرف پلیس راهور زیر بررسی است . حمل نخاله در تهران

اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس

به نقل از کانال خبری تهران نیوز ; حمید کاظمی صیاد , قیم معاونت سرویس ها شهری قدس از اجرای طرح جهت دهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس خبر اعطا کرد و ذکر کرد : انگیزه از اجرای این طرح ارزیابی بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکان‌های غیرمجاز در مرحله شهر قدس است .

او اذعان کرد : اداره رئیس پسماند شهرداری قدس در سطح ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از اتومبیل آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز عمل حمل نخاله‌های ساختمانی صادر کرد .

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری قدس تیتر کرد : محل در لحاظ گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی , جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان درخواست میشود در صورت مشاهده تخلیه غیرمجاز نخاله در نقاط متفاوت شهر مورد را از روش سامانه ۱۳۷ و شماره گوشی تلفن ۴۶۸۲۲۱۱۶ به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند .
اعتراض رانندگان حمل نخاله به تخلیه بار در توسکستان
جلسه شورای شهر گرگان

گرگان - در سی و نهمی گرد هم آیی شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان و کارگران حمل آشغال با حضور در شورای شهر اعتراض خویش را به انتقال محل تخلیه نخاله از هزارپیچ به توسکستان اعلام کردند .
به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , سی و نهمی گرد‌همایی قانونی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که تنی چند از رانندگان نیسان و کارگران گردآوری نخاله در صحن حضور یافته و خواهان رسیدگی به مراد های خویش شدند .

در صدر حسین ربیعی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام‌کرد : عملکرد این اشخاص منجر شده تا شهری منزه داشته باشیم و عمده آنان از خانواده های مرحله ذیل و زحمت کش می باشند .

او ادامه اعطا کرد : مدتی است که کار این اشخاص با خلل روبرو شده و شهرداری و استانداری به اعلام کرده که نخاله ها را در توسکستان تخلیه نمایند .

ربیعی ذکر کرد : این مسأله منجر تولید مشکلاتی برای این جمع شده چون دوری فاصله و فرسوده بودن خودرو های آن ها مخارج متعددی برای آنها به‌وجود آورده و افزون بر آن بحران ترافیکی را نیز ارتقا میدهد .

مشکل محیطی زیستی با تخلیه نخاله در توسکستان

او بابیان این‌که خالی کردن نخاله در حوزه‌ توسکستان نقص‌ محیط زیست به‌وجود میاورد , بیشتر کرد : کامیون‎داران نخاله‎های تراز شهر را در حیطه هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه می کنند و اکنون به رانندگان نیسان نیز اعلام شده که نخاله ها را به توسکستان ببرند .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام‌کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم البته برای آنگاه می بایست اندیشه کلیدی کرد .

او از شهرداری خواست که مذاکراتی با استانداری داشته باشد تا نقص‌ این رانندگان برطرف شود .

ربیعی تصریح کرد : علاوه بر نخاله فاضلاب شهری نیز به حیطه هزارپیچ می ریزد اولیه بایستی زیرساخت ها را رعایت شود و طوری خلق و خوی کنیم که آسیبی بدین قشر وارد نشود .

مقرون به صرفه نبودن حمل نخاله به توسکستان

به دنبال یکی نماینده این رانندگان خاطرنشان کرد : انتقال نخاله با مخارج پول خدمتکار و انتقال آن مقرون به‌ صرفه نیست و در شرایطی که اذن ریختن نخاله به هزارپیچ داده نشود جمع متعددی بدون شغل می‎شوند .

او ادامه اعطا کرد : با اعتنا بدین این‌که قدمت ماشین‎های بالاست و همینطور پلیس رویکرد سخت‎گیری‎های برای طولانی تر توشه دارااست , بخش قابل توجهی از ما ضرروزیان خوا هیم کرد .

او بابیان اینکه ۴۰۰ اتومبیل جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این ناحیه را ارتقاء می‎دهد , بیان کرد : ما با جمع‎آوری نخاله به زیبا‎سازی شهر امداد متعددی کردیم و در صورتی‌که این فرایند ادامه یابد شاید اشخاص نخاله های خویش را در تراز شهر تخلیه نمایند .

یکی دیگر از رانندگان حمل نخاله در پی اذعان کرد : بیش تر از ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ خاور , ۳۵۰ بیل و کامیون در سال ۹۰ با تشکیل شرکتی در قضیه حمل نخاله جهت دهی شد .

او ادامه بخشید : از سال ۹۵ بیان شد که نیسان و خاور نیز مثل کامیون نخاله ها را به توسکستان ببرند , این ماشین‎ها از لحاظ فنی اختلال دارا‌هستند .

دغدغه رانندگان حمل نخاله جدی گرفته شود

پیرو محمدابراهیم جرجانی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد : سخنان این اشخاص ارگانیک است , شهرداری و سرویس ها شهری می بایست بیشتر به تامل آنان باشد چون این رانندگان در پاکیزگی مرحله شهر زحمت متعددی کشیده اند .

او ادامه اعطا کرد : قابلیت خروج نخاله به وسیله این خودروها به خارج شهر گرگان با اعتنا فاصله و مخارج استهلاک نیست و نیاز است تصمیمی گرفته شود تا این اشخاص نخاله های را درین حوزه‌ تخلیه نمایند .

جرجانی اعلام‌کرد : عدم حل مشکلات این اشخاص منجر می شود که رانندگان جزو نخاله ها را در رودخانه‎ها و حاشیه‎های شهر گرگان تخلیه نمایند .

او همینطور بر پیگیری بدهی این اشخاص که از پروژه های روگذر و پایین‌گذر مانده است , تأکید کرد .





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله , خودروهای حمل نخاله ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: